Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Ми зацікавлені вирішити питання на користь клієнта, а як саме: якщо Ви отримали товар неналежної якості, сповістіть нас протягом 3-х днів про це.
Таке трапляється дуже рідко, але якщо трапиться, то ми обіняємо товар, або повернемо вам кошти. Напишіть нам у Telegram або WhatsApp +380995084212 або на пошту hrustikgo2000@gmail.com
Обовʼязково зробіть фото продукції та додайте його до листа. Надішліть нам запит. Після розгляду ми проведемо обмін або повернемо кошти.
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Обмін та повернення Перед відправленням всі замовлення ретельно перевіряються. Ми стежимо за якістю,свіжістю продукції і щоб все відповідало заявленим описам.Але ж іноді можуть виникнути непередбачені ситуації, через які деякі продукти можуть зіпсуватися. У таких випадках ми завжди намагаємося знайти індивідуальне рішення. Якщо у вас виникла подібна проблема, зв’яжіться з нами — ми обов’язково допоможемо знайти оптимальний вихід із ситуації. Повернення товарів здійснюється згідно з чинним законодавством України. Витрати на доставку при поверненні покриває Покупець. У разі повернення товару належної якості компенсується сплачена сума за вирахуванням витрат на доставку. Харчові продукти належної якості поверненню не підлягають. Якщо ж продукт виявиться неякісним, можливе повернення коштів або обмін за рахунок Продавця.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.